מה הופך הערכה להערכה מעצבת?
האם הערכה מעצבת יכולה לצמצם את פער ההישגים?
כיצד ניתן להשתמש בהערכה מעצבת למתן ציונים?
כיצד עושים זאת בהוראת המתמטיקה?
השתלמות קיץ זו נועדה למורי מתמטיקה בכיתות ג-ו המחפשים תשובות למהותה של ההערכה המעצבת, ההערכה המעוגנת בפרדיגמה של "למידה במרכז", ולפיה על ההוראה לסייע לתלמיד להבנות את הידע שלו.
ההשתלמות תקנה כלים יישומיים בהערכה מעצבת לקראת שנת הלימודים הבאה.
קהל היעד
מורים למתמטיקה בבית הספר היסודי המלמדים בכיתות ג-ו בלבד.
מנחת הקורס
ציפורה ברלינר - צוות מתמטיקה (מטח)
היקף ומבנה הקורס
הקורס הינו בהיקף של 30 שעות, מוכר לאופק חדש (גמול עם ציון).
מטרות הקורס
- היכרות עם אסטרטגיות שונות וכלים מגוונים להערכת ידע והבנה של תלמידים במטרה לקדם את הישגיהם.
- התנסות בשיטות הערכה שונות ובניית תכניות עבודה מבוססות נתונים במתמטיקה.
- יצירת מאגר שיתופי של פעילויות הערכה וכלי הערכה בהוראת המתמטיקה.
- למידת עמיתים המבוססת על תהליך הלמידה וההתנסות בקורס זה.
מועד הפתיחה
הקורס ייפתח ביום ראשון, י"ג בחשוון, 7 בנובמבר 2022 ביחידה א־סינכרונית.
להרשמה לחצו כאן
לצפייה בסילבוס הקורס, לחצו כאן