קורס זה נועד למורים המחפשים תשובות להבניית הידע של תלמידים צעירים בנושא מספרים ופעולות עד 100. בקורס נחשוף את המשתתפים למגוון דרכי למידה והערכה, נעניק כלים יישומיים המסייעים להבניית עובדות היסוד, שיפור יכולת השליפה וכל זאת תוך שימוש באמצעי המחשה מגוונים פיזיים ודיגיטליים.
קהל היעד
מורים למתמטיקה בבית הספר היסודי
מנחת הקורס
ציפורה ברלינר (צוות מטח)
היקף ומבנה הקורס
הקורס הינו בהיקף של 30 שעות, מוכר לאופק חדש (גמול עם ציון).
מטרות הקורס
- העמקת הידע המתמטי בנושא שברים
- חשיפה של ייצוגים שונים המפחיתים חרדה מנושא השברים אצל הלומדים
- חשיפה לכלים דיגיטליים שימושיים להוראה בכיתה, ומיטיבים את ההוראה בסביבות הוראה ולמידה למרחוק.
- יצירת מאגר שיתופי של קבוצות דיון. המשימות במאגר יתאימו להוראה דיפרנציאלית בנושא השברים
- פיתוח כישורי שיח מתמטי
- זיהוי וניתוח קשיים ושגיאות נפוצות אצל תלמידים
מועד הפתיחה
הקורס ייפתח ביום א', י"ג בחשוון, 7 בנובמבר 2022 ביחידה א־סינכרונית.
הודעה על פתיחת הקורס תשלח שבוע קודם לכן לרשומים.
להרשמה לחצו כאן
לצפייה בסילבוס הקורס, לחצו כאן