אודות הקורס
לא מצליחים להגיע לכל התלמידים בכיתה?
רוצים להתאים את הלמידה לצורכי התלמיד בעידן החדש?
מחפשים את הדרך לתת מענה למגוון הלומדים והצרכים המשתנים?
התלמידים בימינו צריכים ללמוד מיומנויות שיאפשרו להם להשתלב בחברה תקשורתית ועתירת מידע. לכל תלמיד צרכים שונים, המשתנים בקצב שונה. תפקידה של ההוראה הדיפרנציאלית, המכירה בשונות בין הלומדים ושואפת לתת מענה ליחיד, היא לקדם מטרות בסיס משותפות ולהעשיר יכולות מתקדמות.
כיצד עושים זאת בהוראת המתמטיקה?
קורס זה נועד למורים המחפשים תשובות למהות ההוראה הדיפרנציאלית ולצורכי התלמיד בעידן החדש. במהלך הקורס נחשוף את המשתתפים לשיטות שונות להוראה דיפרנציאלית, נעניק כלים יישומיים לתכנון ההוראה ולהערכה מעצבת, ואף נפתח חלון אל מערכות למידה עתידיות.
קהל היעד
הקורס מיועד למורים למתמטיקה בכיתות א–ו בלבד
מנחת הקורס
רוית שתיוי – צוות מתמטיקה, מטח
מטרות הקורס
- היכרות עם סגנונות הוראה ולמידה שונים כדי לדעת מהם צורכי הלומדים ולקדם את הישגיהם
- התנסות בשיטות הוראה שונות הנותנות מענה לדיפרנציאליות של לומדים במתמטיקה
- יצירת מאגר שיתופי של פעילויות הבנויות באופן דיפרנציאלי לחלק מתתי־הנושאים בתוכנית הלימודים במתמטיקה
- למידת עמיתים המבוססת על תהליך הלמידה וההתנסות בקורס זה.
היקף הקורס
30 שעות עם ציון, מוכר לגמול באופק חדש.
הלמידה מתקיימת ברשת בקמפוס הווירטואלי לעובדי ההוראה בישראל. הקורס מורכב מיחידות סינכרוניות וא־סינכרוניות.
דרישות הקורס
נוכחות במפגשים וביצוע כל המשימות באתר הקורס, כולל משימת הסיכום.
מועד פתיחת הקורס
הקורס ייפתח ביום ראשון, י"ג בחשוון, 7 בנובמבר 2022 ביחידה א-סינכרונית.
חשוב לדעת
בהתאם לנהלים החדשים של משרד החינוך, קבלת גמול מותנית בהשלמת כל משימות הקורס, כולל משימת סיכום.
להרשמה לחצו כאן
לצפייה בסילבוס לחצו כאן