דילוג לתוכן הראשי

5 קורסים

מיין לפי

תשפ"א

הערכה בהוראת מתמטיקה ביסודי

05-02-2021

המפגש התקיים ונסגר להרשמה

נושא המפגש: הערכה בהוראת מתמטיקה ביסודי 

שם המרצה: רחל גבאי

תאריך ושעה: 16.03.21, 20:00-22:00

מתאים לכיתות: א-ו

תנאי קדם: אין

על המפגש: מה מטרת ההערכה בשיעורי מתמטיקה? אילו משימות הערכה יכולות לקדם את הלמידה? ההרצאה תעסוק בשאלות הללו וישולבו בה דוגמאות למשימות הערכה מעצבות, המקדמות חשיבה ברמות גבוהות ומקדמות את ההבנה.

שימו לב: מספר המקומות מוגבל. עם הרשמתך ליחידה הנך מתחייב/ת להשתתף במפגש הסינכרוני 

  • (10)
  • טרם בוצע רישום ליחידה זו

    תשפ"א

    עקרונות בהוראת גאומטריה

    05-02-2021

    המפגש התקיים ונסגר להרשמה

    נושא המפגש: שילוב יחידות הוראה בשיעורי מתמטיקה

    תאריך ושעה: 11.04.21, 19:00-22:00

    שם המרצה: ד"ר דורית נריה

    מתאים לכיתות: א-ו

    תנאי קדם: אין

    על המפגש: בהרצאה נדבר על האופן שבו מתפתחת החשיבה הגאומטרית, נדון בדגשים בהוראת הגאומטריה ובמקור לטעויות נפוצות. נדגים בעזרת משימות ושאלות המקדמות את ההבנה ואת החשיבה הגאומטרית.

    שימו לב: מספר המקומות מוגבל. עם הרשמתך ליחידה הנך מתחייב/ת להשתתף במפגש הסינכרוני 

  • (5)
  • טרם בוצע רישום ליחידה זו

    תשפ"א

    פיתוח חשיבה כמותית בכיתות א-ב

    05-02-2021

    המפגש התקיים ונסגר להרשמה

    נושא המפגש: פיתוח חשיבה כמותית בכיתות א-ב

    שם המרצה: ד"ר דורית נריה

    תאריך ושעה: 14.03.21, 19:00-22:00

    מתאים לכיתות: א-ו

    תנאי קדם: אין

    על המפגש: את יסודות החשיבה הכמותית רוכשים התלמידים בשנות חייהם הראשונות. בהרצאה נשוחח על האופן בו מתפתחת החשיבה הכמותית, נראה איך העקרונות האלו מיושמים בכיתות גבוהות יותר ונדגים בעזרת משימות ושאלות המקדמות את ההבנה ואת החשיבה הכמותית בכיתות א-ב.

    שימו לב: מספר המקומות מוגבל. עם הרשמתך ליחידה הנך מתחייב/ת להשתתף במפגש הסינכרוני 

  • (13)
  • טרם בוצע רישום ליחידה זו

    תשפ"א

    שילוב יחידות הוראה בשיעורי מתמטיקה

    05-02-2021

    המפגש התקיים ונסגר להרשמה



    נושא המפגש: שילוב יחידות הוראה בשיעורי מתמטיקה

    שם המרצה: ד"ר דורית נריה

    תאריך ושעה: 7.03.21, 19:00-22:00

    מתאים לכיתות: א-ו

    תנאי קדם: אין

    על המפגש: למה צריך ללמוד מתמטיקה כשיש לכל אחד מחשבון בטלפון? אילו מיומנויות יש לפתח בקרב הלומדים ואילו סוגי משימות כדאי לשלב בשיעורי המתמטיקה ביסודי? בהרצאה ננסה להשיב על השאלות האלו ונדגים בעזרת משימות ושאלות המפתחות הבנה מתמטית.

    שימו לב: מספר המקומות מוגבל. עם הרשמתך ליחידה הנך מתחייב/ת להשתתף במפגש הסינכרוני 

  • (5)
  • טרם בוצע רישום ליחידה זו

    תשפ"א

    التقييم في الرياضيات في التعليم الوجاهي وعن بُعد- הערכה במתמטיקה בהוראה מרחוק ופנים מול פנים (בשפה הערבית)

    05-02-2021

    המפגש התקיים ונסגר להרשמה

     

    נושא המפגש: التقييم في الرياضيات في التعليم الوجاهي وعن بُعد- הערכה במתמטיקה בהוראה מרחוק ופנים מול פנים (בשפה הערבית) 

    שם המרצה: ראיד שיח-אחמד

    תאריך ושעה: 24.02.21, 20:00-22:00

    מתאים לכיתות: א-ו

    תנאי קדם: אין

    על המפגש: מה מטרת ההערכה בשיעורי מתמטיקה? אילו משימות הערכה יכולות לקדם את הלמידה? ההרצאה תעסוק בשאלות הללו וישולבו בה דוגמאות למשימות הערכה מעצבות, המקדמות חשיבה ברמות גבוהות ומקדמות את ההבנה.

    שימו לב: מספר המקומות מוגבל. עם הרשמתך ליחידה הנך מתחייב/ת להשתתף במפגש הסינכרוני 

  • (6)
  • טרם בוצע רישום ליחידה זו