1 קורסים
יחידות א-סינכרוניות
16-05-2022
תקציר: השימוש בסימן = במתמטיקה נרחב מאד. זהו אחד הסימנים המתמטיים אותם פוגשים התלמידים כבר בראשית לימודיהם. סימן זה מעיד על קיום יחס של שוויון בין שני ביטויים מתמטיים. ישנן עדויות מחקריות רבות לכך שילדים ובוגרים נוטים להתייחס אל סימן השוויון כאל פקודה לבצע פעולת חשבון ולא כאל סימן המבטא יחס.
ביחידת הלימוד הזו נעסוק במשמעות המתמטית של סימון השוויון, בתפיסה המוטעית של סימן השוויון ונציע דרכים להוראת הנושא בכיתות א-ב.
כמו-כן, ננתח ראיון עם תלמיד ונציע דגשים לקיום ראיונות עם תלמידים, כדרך ללמוד על ההבנה שלהם את הנושאים הנלמדים.
משך הקורס: 3 שעות
קהל יעד: מורים המלמדים מתמטיקה בכיתות א-ו
תנאי קדם: אין